Teleporada nowym standardem opieki w chorobach przewlekłych?

Teleporada nowym standardem opieki w chorobach przewlekłych?

Na początku pandemii wydawało się, że teleporada uratuje polską medycynę i pacjentów zostając przez długi czas jedyną formą kontaktu ze służbą zdrowia w okresie pierwszego lockdownu. Szybko jednak po stronie i lekarzy i chorych nastąpiło rozczarowanie ograniczeniami stosowania oraz nadużywanie tej formy terapii. Obecnie nstępuje weryfikacja wad i zalet teleporad i ich roli w medycynie.


Niewszechmogąca teleporada

Teleporada jako dominujący standard opieki nad pacjentami w czasie pandemii jest jednocześnie sukcesem i porażką, a może inaczej – po prostu tę formę terapii, jak każdą inną na początku, zweryfikowało życie i prawdziwe historie pacjentów.

 Cały artykuł znajdziecie Państwo tutaj:  

 

teleporada.png

 

W artykule wypowiada się:

Ewelina Zych-Myłek 

Prezes fundacji Instytut Świadomości

 

Prof. dr hab. n. med. Maciej Banach

Dyrektor Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi

 

Prof. dr hab. n. med. Tomasz Hryniewiecki

Dyrektor Narodowego Instytutu Kardiologii w Warszawie

 

Prof. dr hab. n. med. Przemysław Mitkowski

Prezes-Elekt Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego, I Klinika Kardiologii Katedry Kardiologii Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

Narzędzia

Koncepcja promocji

Public Relations

Public Affairs

Komunikacja

Social Media

Identyfikacja wizualna

Architektura marki

Pozyskanie patronów i partnerów

Customer Relations

Informacje prasowe

Promocja w mediach

Media relations

Media społecznościowe

Monitoring mediów

Prezentacje