Debata Media Świadome Kardiologii - Ewelina Zych-Myłek w rozmowie z prof. Robertem Gilem, MSWiA

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

Debata Media Świadome Kardiologii - Ewelina Zych-Myłek w rozmowie z prof. Robertem Gilem, MSWiA

?Debata Media Świadome Kardiologii, czyli zupełnie nowa formuła relacji między środowiskiem medycznym a medialnym

?Głos dziennikarzy równy głosowi autorytetów medycznych w debacie

?Zaskakujące i...bolesne wnioski z debaty

?Niełatwe pytania i trudne odpowiedzi - a nie ogólnie przyjęte slogany

?Język przeznaczony dla mediów - już nie akademicki, a prosty i zrozumiały

?Kardiologia odrabia lekcje - późno, ale jednak

?Czas poświęcony dziennikarzom - wciąż zbyt mało i zbyt często ad hoc

?Planowe i systematyczne działania, czyli kierunek współpracy kardiologów i dziennikarzy ?Kardiologia ofiarą własnego sukcesu - dlaczego warto mówić o porażkach?

?Historia kardiologii interwencyjnej w pigułce

?Tyle komunikatów, tyle informacji, tyle zapowiedzi, tyle obietnic i … nic, czyli o głośnych programach kardiologicznych, które dotychczas nie zostały zrealizowane ani wdrożone - KONS i program leczenia pacjentów z hipercholesterolemią rodzinną i najgroźniejszymi czynnikami ryzyka zawału serca

?Bardziej zdecydowana komunikacja i rozliczanie z obietnic organów rządowych

?Kanały dedykowane medycynie i najważniejszych problemach polskiego społeczeństwa - czy są możliwe do zrealizowania i kto powinien ją finansować?

?Dotacje rządowe na edukację zdrowotną - konieczność dla zdrowego społeczeństwa od najmłodszych lat

???Czyli Pierwsza Debata Świadome media i ważny take home message dla środowiska kardiologicznego. Ewelina Zych-Myłek, prezes fundacji Instytut Świadomości. Red. Nacz. Pacjent w Centrum w rozmowie z prof.Robertem Gilem, Dyrektorem WCCI Warsaw

 

fot. IQ Panczyk

Materiał przygotowany i opublikowany przez fundację Instytut Świadomości

Autor 

Ewelina Zych-Myłek

Ekspert w ochronie zdrowia

Prezes Fundacji Instytutu Świadomości

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

Narzędzia

Koncepcja promocji

Public Relations

Public Affairs

Komunikacja

Social Media

Identyfikacja wizualna

Architektura marki

Pozyskanie patronów i partnerów

Customer Relations

Informacje prasowe

Promocja w mediach

Media relations

Media społecznościowe

Monitoring mediów

Prezentacje