Debata Media Świadome Kardiologii - Ewelina Zych-Myłek w rozmowie z Katarzyną Pinkosz - podsumowanie

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

Debata Media Świadome Kardiologii - Ewelina Zych-Myłek w rozmowie z Katarzyną Pinkosz - podsumowanie

Debata Media Świadome Kardiologii - Ewelina Zych-Myłek, Prezes fundacji Instytut Świadomości w rozmowie z Katarzyną Pinkosz, Wprost, Świat Lekarza - podsumowanie wydarzenia

?Jak skutecznie polska kardiologia powinna komunikować się z dziennikarzami aby odnaleźć złoty środek i uniknąć zarówno przesytu, jak i niedosytu?

?Czy dziennikarze mają poczucie, że kardiologii w mediach jest zbyt dużo? Są przecież jeszcze inne schorzenia

?Polacy wciąż umierają na choroby serca i naczyń - czy jest zbyt mało edukacji i informacji?

?Choroby prowadzące do serca - wciąż pacjent z wielochorobowością jest pacjentem kardiologicznym

?Co kardiolodzy robią dobrze w komunikacji z mediami?

?Być przykładem a nie wykładem - styl życia samych kardiologów a motywacja dziennikarzy i pacjentów do działania

?Czego brakuje w komunikacji ze strony kardiologów?

?KOS zawał - program sukcesu jednak wciąż niewystarczający dla pacjentów

?Głośne sukcesy programów kardiologicznych, za którymi nic nie idzie - ocena sytuacji od strony medialnej - KONS i program leczenia hipercholesterolemii rodzinnej w Polsce

?Aktualizacja wiedzy dziennikarza przez autorytety medyczne - dlaczego jest tak istotna? ?Wpływ mediów na zmiany w systemie ochrony zdrowia i poprawę dostępności do leczenia ?Największe problemy komunikacyjne w czasie pandemii

?Inwestycje w zdrowe społeczeństwo teraz i w przyszłości - dlaczego opłaca się finansować nowoczesne terapie

???Czyli Pierwsza Debata Świadome media i ważny take home message dla środowiska kardiologicznego.

??? Ewelina Zych-Myłek, prezes fundacji Instytut Świadomości. Red. Nacz. Pacjent w Centrum w rozmowie z Red. Katarzyna Pinkosz, Wprost, Świat Lekarza

Już wkrótce na naszym profilu!

fot. IQ Panczyk

Materiał przygotowany i opublikowany przez fundację Instytut Świadomości

Autor 

Ewelina Zych-Myłek

Ekspert w ochronie zdrowia

Prezes Fundacji Instytutu Świadomości

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

Narzędzia

Koncepcja promocji

Public Relations

Public Affairs

Komunikacja

Social Media

Identyfikacja wizualna

Architektura marki

Pozyskanie patronów i partnerów

Customer Relations

Informacje prasowe

Promocja w mediach

Media relations

Media społecznościowe

Monitoring mediów

Prezentacje