Pacjent ze Świadomością TNP (tętnicze nadciśnienie płucne)

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

W artykule wywiad z Małgorzatą Piekarską, 44-letnią pacjentką, od siedmiu lat zmagającą się z tętniczym nadciśnieniem płucnym

Cykl wywiadów Instytutu Świadomości - Pacjent ze Świadomością TNP (tętnicze nadciśnienie płucne)

 

“Pacjent ze Świadomością TNP (tętnicze nadciśnienie płucne).” Zapraszamy na rozmowę Eweliny Zych-Myłek, Eksperta komunikacji w ochronie zdrowia, Prezesa fundacji Instytut Świadomości z Małgorzatą Piekarską, 44-letnią pacjentką, od siedmiu lat zmagającą się z tętniczym nadciśnieniem płucnym, a od 14 lat z białaczką, która zgodziła się opowiedzieć, czym jest TNP z punktu widzenia pacjenta i jak wygląda codzienność osoby zmagającej się z tym schorzeniem.

Pani Małgorzata Piekarska jest Członkiem Rady Programowej Instytutu Świadomości, Ekspertem ds. Pacjentów z TNP.

 
 

Ewelina Zych-Myłek (EZM): Pani Małgosiu, co zmienia się w życiu osoby, gdy usłyszy diagnozę: tętnicze nadciśnienie płucne?

 

Małgorzata Piekarska (MP): Zmienia się praktycznie wszystko. Chorując mam problem z nietolerancją wysiłku, więc wszystko, co jest związane z wysiłkiem toleruję znacznie gorzej. Mój poranek to trudności ze wstaniem, zwykłe poranne czynności stają się dużym wyzwaniem. Normalne pójście do sklepu jest często niewykonalne, zrobienie obiadu staje się niemożliwe, na to po prostu nie pozwala mi stan zdrowia, więc moje życie w wyniku choroby zmieniło się diametralnie.

 Cały artykuł znajdziecie Państwo tutaj:  

ewelina gosia .png

W artykule wypowiada się: 

Małgorzata Piekarska, 44-letnia pacjentka, od siedmiu lat zmagającą się z tętniczym nadciśnieniem płucnym, a od 14 lat z białaczką

 

Autor artykułu :

 Ewelina Zych-Myłek

Ekspert w ochronie zdrowia

Prezes Fundacji Instytutu Świadomości

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

Narzędzia

Koncepcja promocji

Public Relations

Public Affairs

Komunikacja

Social Media

Identyfikacja wizualna

Architektura marki

Pozyskanie patronów i partnerów

Customer Relations

Informacje prasowe

Promocja w mediach

Media relations

Media społecznościowe

Monitoring mediów

Prezentacje