XXV Międzynarodowa Konferencja Kardiologiczna

XXV Międzynarodowa Konferencja Kardiologiczna
XXV Międzynarodowa Konferencja Kardiologiczna
XXV Międzynarodowa Konferencja Kardiologiczna

O projekcie

W dniach 5-8 czerwca 2018 roku w Zabrzu odbyła się jubileuszowa XXV Międzynarodowa Konferencja Kardiologiczna, XIX Warsztaty Kardiologii Inwazyjnej i II Warsztaty Echokardiografii organizowane przez Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu. Konferencja poświęcona była najnowszym odkryciom i badaniom w kardiologii, a Warsztaty pozwalały na zdobycie aktualnej wiedzy na temat najnowocześniejszych i innowacyjnych metod leczenia pacjentów z chorobami sercowo-naczyniowymi.

W ramach konferencji odbyła się m.in. sesja pt. “Trudny pacjent z hiperlipidemią - obraz po nowych wytycznych Europejskiego Towarzystwa Kardiologicznego i Polskiego Towarzystwa Lipidologicznego”, poświęcona jednej z najczęściej występujących w Polsce chorób genetycznych, hipercholesterolemii rodzinnej. Jest to schorzenie o podłożu genetycznym, które powoduje zwiększenie stężenia cholesterolu LDL we krwi. Jego nadmiar odpowiada u chorych za rozwój miażdżycy i, co za tym idzie, za zwiększenie ryzyka wystąpienia zawału serca, udaru mózgu czy chorób sercowo-naczyniowych. Szacuje się, że w Polsce nawet 1 na 250 osób może być chora. Wcześnie zdiagnozowana i właściwie leczona choroba to jednak nie wyrok - to szansa na normalne życie - przekonywali debatujący podczas sesji eksperci, w tym m.in. prof. Piotr Jankowski, prof. Marlena Broncel, prof. Maciej Banach i dr Krzysztof Dyrbuś.

W warsztatach udział zaś wzięli przedstawiciele American Heart of Poland, w tym prof. Paweł Buszman, doc. Piotr Buszman i doc. Krzysztof Milewski.

Eleven Zett Productions odpowiadało za wsparcie medialne sesji dotyczących hipercholesterolemii rodzinnej oraz wsparcie sesji z udziałem przedstawicieli American Heart of Poland, w tym przygotowanie informacji prasowej oraz artykułów prasowych i materiałów dedykowanych social mediom.

czerwiec 2018

Narzędzia

Informacje prasowe

Promocja medialna

Public Relations

Personal branding

Social Media

Przygotowanie wniosków z sesji

Artykuły prasowe

Raporty