Debata Media Świadome Kardiologii - Ewelina Zych-Myłek w rozmowie z Joanną Morgą - podsumowanie

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

Debata Media Świadome Kardiologii - Ewelina Zych-Myłek w rozmowie z Joanną Morgą - podsumowanie

?W jaki sposób zachęcić Polską Agencję Prasową do publikowania przesłanych treści, kiedy wiemy, że agencja otrzymuje setki informacji ze wszystkich dziedzin życia każdego dnia?

?Jak ważne jest źródło informacji przesyłanej przez PAP?

?Dlaczego bardziej wartościowe są informacje przekazywane bezpośrednio przez towarzystwa naukowe i organizacje społeczne niż te od agencji PR?

?Jakie informacje powinny znaleźć się w komunikacie przesłanym do PAP - liczby, statystyki, skala, co jeszcze?

?Inicjatywy dotyczące zdrowia publicznego i edukacji społecznej, czyli preferowane przez PAP komunikaty

?Jak zainteresować PAP problemami niszowymi i chorobami rzadkimi w medycynie?

?KONS i hipercholesterolemia rodzinna - zwróćmy uwagę na potrzeby i zagrożenia osób młodych i w wieku produkcyjnym

?Misja Polskiej Agencji Prasowej

?Co jaki czas należy przypominać się dziennikarzom z danym tematem?

?Ważne etapy we wdrażaniu programów kardiologicznych, ważne decyzje, zmiany lub… brak kontynuacji - o czym i kiedy warto informować dziennikarzy?

?Jak pozyskać wsparcie dziennikarzy w danym przekazie kierowanym do decydentów?

?Kiedy informacja traci na wiarygodności i zainteresowaniu?

?Lobbing czy ważna informacja dla pacjentów i decydentów? Jak są postrzegane informacje o konieczności refundacji danego leku dla pacjentów?

?Istotne tematy i efekty działania dziennikarzy - kontrola i monitorowanie działań decydentów

?Dobro pacjenta - jedyny słuszny kierunek

???Czyli Pierwsza Debata Świadome media i ważny take home message dla środowiska kardiologicznego.

??? Ewelina Zych-Myłek, prezes fundacji Instytut Świadomości. Red. Nacz. Pacjent w Centrum w rozmowie z Red. Joanną Morgą, Polska Agencja Prasowa

fot. IQ Panczyk

Materiał przygotowany i opublikowany przez fundację Instytut Świadomości

Autor 

Ewelina Zych-Myłek

Ekspert w ochronie zdrowia

Prezes Fundacji Instytutu Świadomości

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

Narzędzia

Koncepcja promocji

Public Relations

Public Affairs

Komunikacja

Social Media

Identyfikacja wizualna

Architektura marki

Pozyskanie patronów i partnerów

Customer Relations

Informacje prasowe

Promocja w mediach

Media relations

Media społecznościowe

Monitoring mediów

Prezentacje