Debata Media Świadome Prewencji w Kardiologii 2020

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

Debata Media Świadome Prewencji w Kardiologii 2020

Debata Media Świadome Prewencji w Kardiologii 2020 - Instytut Świadomości, Kardiologia Prewencyjna, Pacjent w Centrum

Lekarze:

● Prof. Wojciech Drygas, Narodowy Instytut Kardiologii w Warszawie

● Prof. Piotr Jankowski, Collegium Medicum UJ w Krakowie

● Prof. Tomasz Zdrojewski, GUMed w Gdańsku

Moderator: ● Ewelina Zych-Myłek, Prezes fundacji Instytut Świadomości

Dziennikarze:

● Michał Dobrołowicz - RMF FM

● Patrycja Dziadosz - Gazeta Krakowska, Dziennik Polski

● Piotr Galus, Polskie Radio

● Ewa Michalska - Radioklinika

● Sylwia Pieczara, TVP Kraków

● Piotr Poraj Poleski- Redakcja TVP

● Łukasz Salwarowski - Głos Seniora

● Janusz Schwertner - Onet

1. Druga fala pandemii w mediach - wciąż chaos informacyjny i szerzenie strachu czy racjonalizm i rzetelne informacje? Porównanie komunikacji medycznej/systemowej i stricte medialnej.

2. Rządowe działania a faktyczne problemy pacjentów - ocena strategii zapobiegania pandemii koronawirusa vs zapobiegania pandemii chorób serca i naczyń jako drugiej stałej pandemii w Polsce w 2020 r. - dostęp do leczenia pacjentów z chorobami przewlekłymi.

3. Fakty i mity programów koordynowanych (sytuacja faktyczna, podsumowanie dotychczasowych osiągnięć, sukcesy i porażki). Przykłady zrealizowanych i niezrealizowanych głośnych projektów kardiologicznych mocno promowanych w mediach. - min. KOS-zawał, KONS-niewydolność serca, program leczenia udarów mózgu.

4. Brak prewencji kardiologicznej u pacjentów z innymi chorobami przewlekłymi - świadomość konsekwencji.

5. Komunikacja medialna - im więcej danego tematu w mediach, tym wydaje się ważniejszy - czy na pewno? Jak media pomagają a jak przeszkadzają w budowaniu racjonalnej i odpowiadającej na faktyczne potrzeby polityki zdrowotnej?

6. Wizerunek i postrzeganie prewencji kardiologicznej w mediach - czy bierzemy ją na poważnie czy liczymy nie na siebie a na zabiegi?

7. Najważniejsze aktualne postulaty polskiej kardiologii do decydentów i dziennikarzy, również w kontekście tematów poruszanych na konferencji Kardiologia Prewencyjna.

8. Take home message od dziennikarzy do lekarzy: Co jest największą bolączką kardiologii prewencyjnej aby została uznana za priorytet w ochronie zdrowia i w komunikacji medialnej? Jak skuteczniej trafiać do świadomości pacjentów i decydentów? Dobre praktyki współpracy ze środowiskiem medycznym. Opinia i spostrzeżenia dziennikarzy.

 Cały artykuł znajdziecie Państwo tutaj:  

 kp 2020.png

Autor artykułu:

Ewelina Zych-Myłek

Ekspert w ochronie zdrowia

Prezes Fundacji Instytutu Świadomości

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

Narzędzia

Koncepcja promocji

Public Relations

Public Affairs

Komunikacja

Social Media

Identyfikacja wizualna

Architektura marki

Pozyskanie patronów i partnerów

Customer Relations

Informacje prasowe

Promocja w mediach

Media relations

Media społecznościowe

Monitoring mediów

Prezentacje