WCCI 2017

WCCI 2017
WCCI 2017
WCCI 2017

O projekcie

Warsaw Course on Cardiovascular Interventions, czyli jedna z najważniejszych konferencji kardiologii interwencyjnej organizowanych w Warszawie pod auspicjami Asocjacji Interwencji Sercowo-Naczyniowych (AISN) Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego, w tym roku była organizowana w Polsce po raz XXI. Trzydniowy kongres zgromadził około 1000 wybitnych specjalistów z całego świata.

Oprócz zadań z zakresu public relations do obowiązków agencji należał kontakt z mediami, przeprowadzanie i umawianie wywiadów oraz tworzenie tekstów i prowadzenie relacji z wydarzenia. Naszym zadaniem było również pozyskanie patronatów medialnych i honorowych - w sumie 41, a wśród nich m.in honorowy patronat Ministerstwa Zdrowia, Prezydent Miasta Warszawa, Krajowej Izby Gospodarczej czy Polskiej Federacji Szpitali oraz patronat medialny portali AbcZdrowie.pl, Polityka Zdrowotna, Poradnik Zdrowie, Medexpress.pl, Służba Zdrowia, Medycyna Praktyczna oraz wielu innych. Działania agencji zwiększyły zainteresowanie mediów Warsztatami, co zaowocowało wieloma wywiadami, publikacjami oraz tekstami dedykowanymi. Informacja o WCCI ukazała się ponad 50 razy w takich mediach jak m.in. Rzeczpospolita, RMF FM, Polskie Radio, TVP, Poradnik Zdrowie, Polityka Zdrowotna czy wp.pl. Kongres był promowany również w różnych kanałach mediów społecznościowych.

Narzędzia

Koncepcja promocji

Strategia

Identyfikacja wizualna

Informacje prasowe

Promocja w mediach

Pozyskanie patronów i partnerów

Public Relations

Media relations

Public Affairs

Business Development

Personal branding

Media społecznościowe

Monitoring mediów

Relacja foto i video

Raporty

Prezentacje