Kampania Stawka to życie. Zastawka to życie i udział w Forum w Krynicy

Kampania Stawka to życie. Zastawka to życie
Kampania Stawka to życie. Zastawka to życie
Kampania Stawka to życie. Zastawka to życie

O projekcie

Stawka to Życie. Zastawka to Życie to kampania w ramach międzynarodowej inicjatywy Valve for Life, która od 2015 roku stawia sobie za cel promocję wśród Polaków innowacyjnego rozwiązania w medycynie, jakim jest implantacja zastawki aortalnej za pomocą cewnika. Jej zadaniem było i jest przyczynienie się do zmiany stylu życia Polaków oraz poszerzenie świadomości społecznej na temat zdrowia. Od początku służy przybliżeniu możliwości, jakie daje ten zabieg wśród osób, które nie kwalifikują się do chirurgicznego zabiegu. Organizowana jest przez Polskie Towarzystwo Kardiologiczne (PTK), Asocjację Interwencji Sercowo-Naczyniowych (AISN), European Society of Cardiology (ESC) oraz European Association for Percutaneous Cardiovascular Interventions (EAPCI). Koordynatorami kampanii są wybitni polscy specjaliści: prof. Adam Witkowski, kierownik Kliniki Kardiologii i Angiologii Interwencyjnej w Instytucie Kardiologii w Aninie oraz prof. Dariusz Dudek, kierownik II Oddziału Klinicznego Kardiologii oraz Interwencji Sercowo-Naczyniowych UJ CM.

Hasło i tytułu kampanii Stawka to Życie. Zastawka to Życie podkreśla wartość zdrowia i jego istotę w zdrowym codziennym funkcjonowaniu. Wyraźnie też akcentuje rolę zastawki w ratowaniu życia osób o zbyt dużym ryzyku operacyjnym. Twarzą i ambasadorem kampanii został znany i ceniony aktor Emil Karewicz, który jak sam mówił, wiele zawdzięcza polskiej kardiologii.

Akcja odbiła się szerokim echem w mediach i miała swój udział w Forum Ekonomicznym w Krynicy w 2015 roku, gdzie wszystkim uczestnikom Forum zapewniono bezpłatne badania echokardiograficzne.

Zadaniem agencji było przygotowanie i kompleksowe przeprowadzenie całej kampanii począwszy od jej identyfikacji wizualnej, przez produkcję spotów, wykup czasu emisyjnego i miejsc outdoorowych, działania PR i media relations oraz przygotowanie eventów.

Kampania dotarła do 11 milionów osób w całej Polsce. Została uznana przez prestiżowe europejskie pismo Eurointervention za modelowy wzór do przeprowadzenia kampanii w innych krajach Europy. Dzięki niej w 2015 roku ilość zabiegów TAVI wykonywanych w Polsce wzrosła z 453 zabiegów do ponad 673 w ciągu pierwszego roku prowadzenia projektu!

Nasze logo zostało również wybrane najlepszym i oficjalnym logiem dla całej europejskiej inicjatywy w Europie przez EAPCI ESC.

Narzędzia

Koncepcja kampanii

Strategia

Identyfikacja wizualna

Informacje prasowe

Promocja w mediach

Spoty

Billboardy

Citylight

Plakaty

Komunikacja miejska

Apteki

Sanatoria

Szpitale

Strona www

Debaty eksperckie

Pozyskanie patronów i partnerów

Public Relations

Media relations

Personal branding

Media społecznościowe

Bezpłatne badania

Eventy edukacyjne dla pacjentów

Dedykowane sesje na kongresach i konferencjach medycznych

Monitoring mediów

Relacja foto i video

Raporty

Prezentacje